Modele zawodowe w dziennikarstwie i PR 13-FSM2DMZD11
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
STUDENT:
potrafi scharakteryzować typy komunikowania w dziennikarstwie i PR
rozróżnia role społeczne, które mogą przyjmować dziennikarze
potrafi realizować się w części tych ról
rozróżnia role, które mogą przyjmować osoby zajmujące się PR
potrafi wpisać się swoimi działaniami w część tych ról
Kryteria oceniania
Kolokwium ustne, Projekt, Dyskusja, ‘Forum krytyków’
Praktyki zawodowe
po II semestrze 150, po III 70
Literatura
- Budzyński W., Public relations: strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Warszawa 2008
- Dziennikarstwo i świat mediów, (red.) Bauer Z., Chudziński E., Kraków 2008
- Furman W., Dominacja czy porozumienie? Związki między dziennikarstwem a public relations, Rzeszów 2009
- Furman W., Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania, Rzeszów 2006
- Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Warszawa 2006
- Kadragic A., Public relations, czyli promocja reputacji: praktyka działania, Warszawa 1997
- Kozłowska A, Oddziaływanie mass mediów, Warszawa 2006
- Pietrzak H., Hałaj J.B., Rzecznik prasowy. Teoria i praktyka, Rzeszów 2003
- Public relations w teorii i praktyce, (red.) Ociepka B., Wrocław 2003
- Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju (red.) Olędzki J, Tworzydło D., Warszawa 2006
- Rozwadowska B., Public relations: teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2002
W cyklu 2021/SL:
- Budzyński W., Public relations: strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Warszawa 2008 |
W cyklu 2022/SL:
- Budzyński W., Public relations: strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Warszawa 2008 |
W cyklu 2023/SL:
- Budzyński W., Public relations: strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Warszawa 2008 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: