Komunikacja społeczna w internecie 12-MON-OG31
Opis treści kształcenia modułu zajęć/przedmiotu
Public relations – kluczowe pojęcia, najważniejsze cele, strategia, grupy otoczenia
Storytelling w komunikacji marki
Content marketing w komunikacji marki
Influencer marketing w komunikacji marki
Blogi i mikroblogi w komunikacji marki
Komunikacja video w social media
Komunikacja kryzysowa i zarządzanie informacją – komunikacja reaktywna oraz antycypacja kryzysów – komunikacja proaktywna
Prezentacja projektów zaliczeniowych
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu i potwierdzeniu osiągnięcia EU student /ka:
Zna teoretyczne podstawy public relations, budowania wiarygodności i zaufania z grupami otoczenia
Rozumie dynamikę procesu kreowania wizerunku i kluczowe narzędzia zarządzania nim
Potrafi zarządzać sytuacjami kryzysowymi w komunikacji
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
3,5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami określone w efektach kształcenia tego modułu
3,0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale z licznymi błędami określone w efektach kształcenia tego modułu
2,0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
Literatura
Zalecana literatura:
Literatura podstawowa:
Łaszyn A. in, e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020.
Łaszyn A., Media i Ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami, Warszawa 2015.
Tworzydło D., Public relations praktycznie, Rzeszów 2017.
Literatura uzupełniająca:
Bucki P., Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści, Warszawa 2019.
Górecka-Butora P. Strykowski P., Biegun K., Influencer marketing od A do Z, Bielsko-Biała 2019.
Lieb R., Szymański J., Content. Elementarna cząstka marketingu, Kraków 2018.
Stawarz-Garcia B., Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, wyd. II, Warszawa 2018.
Szlak J., Opowieści w marketingu, Lublin 2016.
Tkaczyk P., Narratologia, Warszawa 2017.
Tobiasz M., Szymański W., Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści, Rzeszów 2016.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: