Kerygmatyczna odnowa katechezy 12-102ZK-18Z
Opis treści kształcenia modułu zajęć/przedmiotu
Biografia Franciszka Blachnickiego na tle sytuacji w Kościele w PRL
Przemiany modeli katechetycznych na tle epok historycznych
Kerygmatyczna koncepcja katechezy
Personalistyczna koncepcja katechezy
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu
i potwierdzeniu osiągnięcia EK student /ka:
- ma rozszerzoną wiedzę na temat kontekstów historycznych przemian modeli katechetycznych
- zna sytuację katechezy w czasach komunizmu w Polsce oraz postać i myśl Franciszka Blachnickiego
- zna główne elementy koncepcji katechezy kerygmatycznej
- zna główne elementy personalistycznej koncepcji katechezy
- samodzielnie dokonuje analizy modeli katechetycznych
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
bardzo dobry (bdb; 5,0):
dobry plus (+db; 4,5):
dobry (db; 4,0):
dostateczny plus (+dst; 3,5):
dostateczny (dst; 3,0):
niedostateczny (ndst; 2,0):
(Można zmodyfikować opis wymagań)
5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
3,5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami określone w efektach kształcenia tego modułu
3,0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale z licznymi błędami określone w efektach kształcenia tego modułu
2,0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
Literatura
Literatura:
F. Blachnicki, Kerygmatyczna odnowa katechezy, Pisma Katechetyczne tom. 1, Warszawa 2003
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: