Seminarium dyplomowe z teologii pastoralnej 12-099Z-ZTP-16
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
potrafi ustalić problematykę badawczą
potrafi zebrać i przeanalizować literaturę
posiada umiejętność opracowania w wersji roboczej jednego zagadnienia (części) z tematyki przyszłej pracy
Kryteria oceniania
Przykładowe zadania/pytania służące ocenie osiągnięcia opisanych efektów kształcenia:
Uzasadnienie roboczej struktury pracy.
Poprawne zredagowanie co najmniej 5 stron pracy
Kryteria oceniania
5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
4,0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
3,5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami określone w efektach kształcenia tego modułu
3,0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne, ale z licznymi błędami określone w efektach kształcenia tego modułu
2,0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne oraz społeczne określone w efektach kształcenia tego modułu
Literatura
Zalecana literatura
J. Majka: Metodologia nauk teologicznych. Wrocław 1981, wyd. 1, s. 206–216 oraz s. 284–312.
P. M. Zulehner: Od biblijnego obrazu do koncepcji teologii pastoralnej fundamentalnej. „Teologia Praktyczna”. T. 4: 2003 s. 7–17.
R. Kamiński: Z metodologii teologii pastoralnej. „Studia Nauk Teologicznych”. T. 2: 2007 s. 235–249.
F. Blachnicki: Problem metody w teologii pastoralnej. „Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne”. T. 6: 1973 s. 145–151.
St. Grzechowiak, Wprowadzenie do pisania prac magisterskich z nauk teologicznych, Gniezno 1995.
P. Ostański, Piszemy pracę magisterską. Przewodnik metodyczny, Poznań 2003
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: