Public relations 11-PUBR-11-pw-n
Zajęcia z PR kładą nacisk na umiejętność kształtowania stosunków publicznych instytucji lub osób z otoczeniem zewnętrznym. Celem zajęć jest uzyskanie wiedzy i umiejętności odnoszących się do budowania dobrego wizerunku, zarządzania sytuacja kryzysową, współpracy z mediami.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Student posiada umiejętność posługiwania się podstawowymi pojęciami z zakresu PR
Potrafi dokonać analizy wizerunku osoby
Potrafi dokonać analizy wizerunku organizacji
Potrafi zaplanować strategię PR-ową dla osoby
Potrafi zaplanować strategię PR-ową dla organizacji i produktu
Potrafi stworzyć notkę prasową
Zna i stosuje zasady etyki PR-owej
Potrafi zastosować w praktyce (jako doradca zawodu lub personalny) nabyte umiejętności
Kryteria oceniania
P- prezentacja projektu
F- casy study
F- dyskusja
5.0– znakomicie opracowane prezentacji, wysoki poziom i wiedzy z obszaru PR podczas prezentacji projektu
4.5 – bardzo dobre opracowanie prezentacji, bardzo dobry poziom wiedzy z obszaru PR podczas prezentacji projektu
during the presentation of the project
4.0 – dobre opracowania prezentacji, satysfakcjonujący poziom wiedzy z obszaru PR podczas prezentacji projektu
3.5 – poprawna prezentacja, wystarczający poziom wiedzy z obszaru PR podczas prezentacji projektu
3.0 – pobieżna prezentacja, małe błędy, niski poziom wiedzy z obszaru PR podczas prezentacji projektu
2.0 – prezentacja niewystarczająca, zawierające liczne błędy, brak wiedzy z zakresu PR
Literatura
Black S., Public Relations, Kraków 2003
Budzyńki W., Public Relations zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 1999
Cenka E.M., Public Relations, Poznań 2002
Ociepka B, (red) Public Relations w teorii i praktyce, Wrocław 2003
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: