Media audiowizualne 11-MA-4EMTI-s
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
zna obudowę teoretyczną pojęcia media audiowizualne i terminów pokrewnych
zna uwarunkowania dotyczące zastosowań edukacyjnych multimediów
potrafi dokonać ewaluacji pedagogiczno-medialnej mediów audiowizualnych
projektuje treści multimedialne (pokazy, prezentacje, filmy, etc.)
realizuje treści multimedialne
potrafi wdrażać treści multimedialne do edukacji
Kryteria oceniania
obecność, aktywność, poziom wykonywanych prac, udział w dyskusji
Praktyki zawodowe
zgodne ze studiowaną specjalnością
Literatura
• Bednarek J. (2008). Multimedia w kształceniu. Warszawa: PWN.
• Francuz P. (2002). Rozumienie przekazu telewizyjnego. Lublin: Tow. Naukowe KUL.
• Francuz P. (red.), (2007). Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
• Hyla M. (2007). Przewodnik po e-learningu. Kraków: Wyd. Wolters Kluwer Business.
• Manovich L. (2006). Język nowych mediów. Warszawa: Wyd. Akademickie i Profesjonalne.
• Płażewski J. (2008). Język filmu. Warszawa: Książka i Wiedza.
• Lewowicki T., Siemieniecki B. (red.), (2012). Nowe media w edukacji. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
• Jeziński, M. (red.), (2012). Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
• Walter, N. (red.). (2016). Zanurzeni w mediach, konteksty edukacji medialnej, Poznań; Wydawnictwo Naukowe UAM.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: