Gry rekreacyjne i terenowe 11-GRT-11-s
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/SL: | W cyklu 2021/SL: | W cyklu 2018/SL: | W cyklu 2019/SL: |
Efekty kształcenia
Student nabędzie wiedzę z wybranych zagadnień Teorii Wychowania Fizycznego (a także teorii sportu oraz rekreacji).
Student przyswoi wybrane elementy teoretyczne oraz praktyczne z zakresu zajęć ruchowych i metodyki przedmiotu.
Zdobędzie umiejętności pozwalające na przeprowadzenie poszczególnych części zajęć oraz podejmie próbę przeprowadzenia przygotowanych zajęć
Potrafi dobrać treści i metody pracy dydaktyczno-wychowawczej do odpowiedniego wieku, płci, rozwoju oraz zainteresowań.
W ramach dydaktyki przedmiotu opanuje podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu rekreacji oraz poruszania się w terenie i orientacji przestrzennej.
Kryteria oceniania
Projekt
Egzamin praktyczny (obserwacja wykonawstwa)
bardzo dobry (bdb; 5,0):
dobry plus (+db; 4,5):
dobry (db; 4,0):
dostateczny plus (+dst; 3,5):
dostateczny (dst; 3,0):
niedostateczny (ndst; 2,0):
Literatura
Bondarowicz M: Gry i Zabawy. Podstawy Metodyczne AWF, Warszawa.
Bator A., Buła A., Stanek L., Popularne gry rekreacyjne. Kraków, AWF 2002.
Literatura zostanie udostępniona przez prowadzącego za pomocą platformy Teams oraz drogą mailową.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: