Edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnościami sensorycznymi na II i III etapie kształcenia 11-ERUS-11-n
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z uszkodzeniem słuchu i wzroku na II i III etapie kształcenia
Student zna metody i formy kształcenia uczniów z niepełnosprawnością sensoryczną na II i III etapie kształcenia
Student wie, jak realizować zasady dydaktyki specjalnej w procesie edukacji uczniów z niepełnosprawnością sensoryczną na II i III etapie kształcenia
Kryteria oceniania
Praca pisemna, charakteryzująca specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością słuchu i wzroku na II i III etapie kształcenia
Prezentacja (projekt indywidualny) na temat realizacji zasady poglądowości w procesie kształcenia uczniów z uszkodzonym słuchem i wzrokiem
Aktywność na zajęciach, realizowanych w formie pogadanki
Realizacja wszystkich w/w zadań: bdb, realizacja pracy i prezentacji: db, tylko praca lub tylko prezentacja: dst, brak zadania: ndst
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: