Język angielski - specjalistyczny 11-ANG-60-22-s
Zakres tematyczny:
Education systems in Europe
Multiple intelligence
Science and scientific achievements, Nobel Prize
Slavery and human trafficking
Elections
ADHD
Digital Technology in Education, prepositions
Autism: features, autistic children education
Down’s Syndrome: features, education
Main principles of Montessori education
Learning processes
Gender and equal access to education
Pedagogical specializations
Prezentacje na temat:
Spectrum of autism
Media education
Counselling and psychopedagogical support
Pre-school education
Resocialization
Clinical speech therapy
Supportive pedagogy
Zakres gramatyczny:
Present Simple vs. Present Continuous
Past Tenses
used to/would
Prepositions
I prefer, I’d rather, I wish
Passive voice
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Liczba godzin przedmiotu
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
student potrafi porozumiewać się w języku angielskim używając również słownictwa specjalistycznego, zwłaszcza z dziedziny swojej specjalności.
rozumie tekst czytany z zakresu pedagogiki oraz swojej specjalności
potrafi napisać krótki tekst z użyciem słownictwa specjalistycznego
Kryteria oceniania
obecność i czynny udział w zajęciach
quizy,testy (sem zimowy i letni) oraz prezentacja (sem. letni)
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Chazal de E, McCarter A., Oxford EAP, A Course in English for Academic Purposes, OUP2012
Foley M., Hall D. MyGrammarLab Intermediate, Pearson Education Limited 2012
Foley M., Hall D. MyGrammarLab, Advanced, Pearson Education Limited 2012
Stephenson H., Lansford L., Dummett P. Keynote Upper-Intermediate National Geographic Learning, 2016
The Times, October, 18, 2018
The Times Magazine: The Kids who Beat Autism A version of this article appears in print on Aug. 3, 2014, on Page 20 of the Sunday Magazine with the headline: The Recovered. Order Reprints | Today’s Paper | Subscribe
http://montessoriconnections.com/about-montessori-education/
Nobel Prize https://www.youtube.com/watch?v=V7APc18hldg
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: