Podstawy marketingu 10-PM-z1-s
1. Rola marketingu we współczesnej organizacji 2. Istota zarządzania marketingowego 3. Analiza otoczenia marketingowego 4. Marketing dóbr produkcyjnych, konsumpcyjnych, oraz usług. 5. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie 6. Analiza zachowań konsumentów 7. Definiowanie rynku , identyfikacja segmentów rynkowych i wybór rynku docelowego 8. Marketing-mix jako narządzie oddziaływania na rynek 9. Cykl życia produktu 10. Strategie cenowe 8. Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi 11. Narzędzia promocji i zasady skutecznej komunikacji marketingowej. 12. Organizowanie działań marketingowych. 13. Działania marketingowe a konkurowanie w nowej gospodarce.
Literatura
Ph. Kotler, Marketing, Wydawnictwo Rebis, 2005.
J. Lambin, Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Ph Kotler, Kotler o marketingu, Jak tworzyć, zdobywać i zdominować rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999
Kompendium wiedzy o marketingu, red. H. Mruk, B. Pilarczyk, Warszawa: PWN, 2007
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: