Wczesne nauczanie języków obcych - konwersatorium 09-WNJOk-ILS-11
---
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
potrafi zaplanować lekcję języka obcego dla małych dzieci w modelu tradycyjnym,
potrafi zaplanować lekcje języka obcego dla małych dzieci w modelu immersyjnym,
potrafi przeprowadzić lekcję języka obcego dla małych dzieci w modelu tradycyjnym,Potrafi przeprowadzić ewaluację procesu nauczania oraz zdiagnozować poziom umiejętności językowych dzieci w zakresie L2.
Kryteria oceniania
Realizacja zadanie typu microteaching.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
Bielicka, M. 2017. Efektywność nauczania języka niemieckiego na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym w dwujęzycznych placówkach edukacyjnych w Polsce. Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Czaplikowska, R.; Kubacki, A. D. 2010. Grundlagen der Fremdsprachendidaktik. Kraków.
Czaplikowska, R.; Kubacki, A. D. 2016. Methodik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache. Chrzanów.
Europarat (2001): Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen
Iluk, J. 2006. Jak uczyć małe dzieci języków obcych? Częstochowa. Lundquist-Mog, A. / Widlok, B. 2015. DLL 08: DaF für Kinder, Klett Verlag.
Pamuła, M. 2003. Metodyka nauczania języków obcych w kształceniu zintegrowanym. Warszawa.
Widlok, B. und andere (Hg.) So lernen Kinder erfolgreich Deutsch. Berlin.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: