Drugi język nowożytny - język włoski 09-WŁFRc-14
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
Definiuje określone struktury gramatyczne (czas teraźniejszy, rodzajniki określone/ nieokreślone, przedimki, rodzajnik cząstkowy, czas przeszły passato prossimo)
Potrafi umiejętnie zastosować poznane struktury i zareagować w prostej rutynowej sytuacji komunikacyjnej.
Rozumie bardzo krótkie wypowiedzi ustne i pisemne, potrafi powiedzieć, o czym jest mowa oraz wyrazić własną opinię na podany temat.
Potrafi sformułować prostą wypowiedź ustną na tematy codzienne dotyczące jego osoby i otoczenia, jedzenia, spędzania czasu wolnego, podróżowania, pogody
Rozumie i wyodrębnia główne myśli i wątki zawarte w jasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi na tematy dotyczące życia codziennego, dotyczące osoby rozmówcy i jego rodziny oraz przyjaciół, jedzenia, podróżowania, pogody
Kryteria oceniania
regularne i aktywne uczestnictwo w zajęciach
zaliczanie kartkówek, sprawdzianów (min na 60% pkt)
odrabianie prac domowych
maksymalnie dwie nieobecności (usprawiedliwione lub nie)
Literatura
La Grassa, M. 2011. L’Italiano all’università 1. Edilingua: Roma (unità 1 – 8)
Magnelli, S. 2009. Nuovo progetto italiano 1. A1 – A2. Quaderno degli esercizi. Edilingua: Roma
Marin, T. Albano, A. 2011. Progetto italiano junior. Libro di classe.A1. Edilingua: Roma
Dominici, M. 2009. Dieci racconti. Edilingua
Latino, A. Muscolino, M. 2007. Gramatyka włoska dla wszystkich. Edilingua/ Nowela
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: