Technologie informacji i komunikacji 09-TIIK-ZP-11
Przedstawienie oferty programowej francuskojęzycznych stacji radiowych. Definicja podcastu oraz obsługa programu iTunes w zakresie prenumerowania podcastów.
Przedstawienie elektronicznych witryn głównych francuskojęzycznych tytułów prasowych.
Tworzenie własnej strony startowej: obsługa serwisów linków i kanałów RSS (Netvibes i iGoogle). Subskrypcja kanałów prasowych.
Tworzenie publicznej strony z zakładkami internetowymi (obsługa skocznościowego serwisu diigo.com)
Tworzenie interaktywnej prezentacji : obsługa narzędzia voicethead.com
Tworzenie animowanej prezentacji multimedialnej : obsługa narzędzia prezi.com
Tworzenie stron wiki
Tworzenie bloga
Tworzenie własnej strony internetowej
Tworzenie zadań dla uczących się w środowisku internetowym (na przykładzie zadania wirtualnej misji)
Zapoznanie się z głównymi witrynami internetowym zawierającymi materiały na nauki j. francuskiego na poziomie zaawansowanym
Wprowadzenie pojęcia umiejętności informacyjnych i wypracowanie strategii oceny zasobów internetowych. Zapoznanie z zasadami wyszukiwania informacji w Internecie oraz krytyczna analiza dostępnych przewodników dla studentów pracujących w sposób samodzielny z zasobami internetowymi
Literatura
Beatty, K. 2003.Teaching and Researching Computer-Assisted Language Learning. Pearson ESL
Erben, T., Sarieva I. (eds) CALLing all foreign language teachers : computer-assisted language learning in the classroom. New York: Eye on Educations
Mangenot, F. & E. Louveau. 2006. Internet et la classe de langue. Paris : CLE International
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: