Seminarium przedmiotowe 09-SP-DU22
Wybrane zjawiska i zagadnienia językowe, literackie i kulturowe – w zależności od dyscypliny naukowej wybranego seminarium przedmiotowego, według katalogu zaproponowanego przez prowadzącego;
Cele kształcenia
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Student/ka zna i rozumie wybrane zjawiska z danej dyscypliny naukowej (dydaktyka języka niemieckiego, językoznawstwo, kulturoznawstwo, literaturoznawstwo, translatoryka), włączywszy ich wzajemną zależność oraz niektóre aspekty interdyscyplinarne
Potrafi analizować krytycznie przyczyny i przebieg omawianych na zajęciach zjawisk językowych, literackich lub kulturowych (w zależności od wybranej dyscypliny) oraz niektórych aspektów interdyscyplinarnych
Potrafi wyszukiwać i analizować informacje na temat istotnych zjawisk językowych, literackich lub kulturowych;
Potrafi posługiwać się wybranymi paradygmatami, metodami filologii germańskiej i aplikować je do określonych nowych, wybranych zadań badawczych i sytuacji społecznych
Ma świadomość posiadanej wiedzy oraz konieczności jej stałej aktualizacji;
Kryteria oceniania
referat lub prezentacja, kolokwium pisemne i ustne
bardzo dobry (bdb; 5,0):
dobry plus (+db; 4,5):
dobry (db; 4,0):
dostateczny plus (+dst; 3,5):
dostateczny (dst; 3,0):
niedostateczny (ndst; 2,0):
Literatura
Literatura zgodnie z profilem seminarium i propozycją prowadzącego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: