Seminarium magisterskie traduktologiczne 09-SMT-3MF-34
Aby odpowiedzieć na pytanie: Czym jest problem badawczy należy przeprowadzić wiele zajęć ze studentami na zasadzie konwersatorium, aby każdy z nich był w stanie to zdefiniować w stosunku do swej pracy.
Analiza różnych tekstów w celu zrozumienia pojęcia spójności tekstu argumentacyjnego.
Analiza na forum całego seminarium oddanych fragmentów zredagowanej pracy magisterskiej
Jak cytować inne źródła ?
Każdy uczestnik seminarium przedstawia, krok za krokiem na nowo pozyskaną bibliografię
Każdy uczestnik seminarium dyskutuje z prowadzącym i z innymi uczestnikami seminarium swój plan pracy.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:
Umie definiować problemy badawcze
Umie przeprowadzić dowód postawionej tezy
Wie na czym polega spójność tekstu argumentacyjnego
Potrafi redagować teksty argumentacyjne w języku francuskim
Umie cytować inne źródła
Umie sporządzić bibliografię
Umie sporządzić plan pracy naukowej
Kryteria oceniania
- obecność na zajęciach
- systematyczne przedstawianie fragmentów pracy
- umiejętność wyszukiwania fachowej literatury
- lektura tekstów naukowych i właściwa ich interpretacja
- ciągła, indywidualna współpraca z promotorem
Literatura
Indywidualnie dobierana literatura do zainteresowań naukowych uczestników seminarium w formie monografii, artykułów, przeglądu prasy specjalistycznej, słowników specjalistycznych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: