Seminarium magisterskie literaturoznawcze 09-SML-3MF-34
Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia
Samodzielna analiza wyznaczonego korpusu tekstów do kątem badanej tematyki
Prezentacja przez studenta samodzielnie pozyskanej dodatkowej literatury w związku z tematem swojej pracy
Prezentacja przez studentów zredagowanych fragmentów pracy oraz kontrola przez promotora zgodności z tematem, zakresem, dziedziną, a także kontrola w zakresie uporządkowania treści
Student redaguje i przedstawia promotorowi poszczególne fragmenty pracy, wykazując się umiejętnością sformułowania celu pracy, redagowania wstępu i kolejnych rozdziałów oraz referowania postępów w pracy
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
dobiera w pracy dyplomowej treści zgodne z wybranym tematem oraz rozumie, że muszą być one uporządkowane
umie zredagować w sposób spójny i logiczny poszczególne fragmenty pracy i stosuje się do wymogów merytoryczno-formalnych stawianych pracom magisterskim.
potrafi samodzielnie dobierać literaturę przedmiotu do badanego zagadnienia i proponować dodatkowe opracowania
interpretuje prawidłowo badaną problematykę i potrafi wyciągać właściwe wnioski
poddaje krytyce własną pracę redakcyjną
Kryteria oceniania
4. Kryteria oceniania
- obecność na zajęciach
- umiejętność wyszukania fachowej literatury
- systematyczne przedstawianie fragmentów pracy
- lektura tekstów naukowych
- współpraca z promotorem
Literatura
Opracowania z literaturoznawstwa ogólnego i francuskiego, literatura przedmiotu zmienia się wraz z tematyką seminariów
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: