Seminarium magisterskie językoznawcze 09-SMJ-3MF-34
Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia.
Prezentacja przez studentów kolejnych fragmentów pracy oraz kontrola przez promotora ich zgodności z planem pracy.
Nauka studentów w zakresie własnym w celu przygotowania się do wypowiedzi ustnej podczas egzaminu magisterskiego.
-------------------
Godziny kontaktowe z nauczycielem (zajecia + konsultacje naukowe + poprawa tekstu w obecności studenta).
Redakcja poszczególnych fragmentów pracy i korekta po poprawie przez promotora.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/SZ: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
- posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje odpowiednie do uzyskania tytułu zawodowego magistra na kierunku filologia w zakresie językoznawstwo francuskie i językoznawstwo porównawcze francusko-polskie, a w szczególności ma niemalże ukończoną pracę magisterską
- dzięki doświadczeniu nabytemu podczas 3 semestrów seminarium magisterskiego oraz innych zajęć kierunkowych jest przygotowany do egzaminu magisterskiego.
Kryteria oceniania
- obecność na zajęciach i konsultacjach
- systematyczne przedstawianie fragmentów pracy
- lektura tekstów naukowych
- współpraca z promotorem
Informacje i materiały w takiej formie jaką jest seminarium magisterskie nie są przekazywane drogą elektroniczną, ponieważ za każdym razem są autorskie i indywidualne. Niemniej prowadzący przewiduje konsultacje indywidualne z każdym uczestnikiem seminarium w ramach dyżurów dla studentów.
Literatura
Szerokie spektrum opracowań z różnych dziedzin językoznawstwa francuskiego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: