Seminarium magisterskie 09-SMHEB-14
- przygotowanie studenta do samodzielnego pisania pracy
- nauka doboru właściwych metod badawczych ich opracowania i prezentacji wyników
- przygotowanie studenta do formułowania i argumentowania własnych sądów
- ćwiczenia wzmagające umiejętności badawcze, analityczne i integracyjne studenta
- praca ze studentem w toku pisania pracy; nadzorowanie, sprawdzenie całości pracy
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu student:
- wie, jak zdobywać i pogłębiać wiedzę ogólną i szczegółową
- umie zdobywać i pogłębiać wiedzę szczegółową między innymi poprzez korzystanie z literatury źródłowej (także w językach obcych)
- posiada umiejętność pracy badawczej i analitycznej
- potrafi integrować wiedzę z różnych dyscyplin
- potrafi samodzielnie formułować sądy i dokonywać ich merytorycznej argumentacji
Kryteria oceniania
- lektura literatury źródłowej
- systematyczna praca nad wybranym tematem pracy magisterskiej
- wykazywanie postępów w przygotowywaniu pracy magisterskiej
- ukończenie pisania pracy magisterskiej
Literatura
- Boć, Jan. 1994. Jak pisać pracę magisterską. Wrocław: Kolonia.
- Urban, Stanisław, Wiesław Ładoński. 1997. Jak napisać dobrą pracę magisterską. Wrocław : Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego.
- Weiner, January. 1992. Technika pisania i prezentowania prac naukowych : publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster. Kraków: Uniwersytet Jagielloński.
- wymogi prac licencjackich i magisterskich na stronach KSA www.azjatystyka.amu.edu.pl
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: