Seminarium magisterskie dydaktyczne 09-SMD-4MF-44
Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia:
1. Prezentacja przez studentów kolejnych fragmentów pracy oraz kontrola przez promotora ich zgodności z planem pracy.
2. Nauka studentów w zakresie własnym w celu przygotowania się do wypowiedzi ustnej podczas egzaminu magisterskiego.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/SL: | W cyklu 2022/SL: | W cyklu 2019/SL: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2018/SL: | W cyklu 2023/SL: | W cyklu 2021/SL: | W cyklu 2024/SL: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
- posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje odpowiednie do uzyskania tytułu zawodowego magistra na kierunku filologia w zakresie dydaktyki języka francuskiego jako obcego, a w szczególności ma ukończoną pracę magisterską
- dzięki doświadczeniu nabytym podczas 4 semestrów seminarium magisterskiego oraz innych zajęć kierunkowych potrafi zdać egzamin dyplomowy (ustny) z wynikiem pozytywnym
Kryteria oceniania
- obecność na zajęciach i konsultacjach
- systematyczne przedstawianie fragmentów pracy
- lektura tekstów naukowych
- współpraca z promotorem
Ocenianie:
5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
3.5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale z licznymi błędami
2.0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Szerokie spektrum opracowań z zakresu dydaktyki języka francuskiego jako obcego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: