Seminarium magisterskie dydaktyczne 09-SMD-3MF-34
Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia
Prezentacja przez studentów zredagowanych fragmentów pracy oraz kontrola przez promotora zgodności z tematem, zakresem, dziedziną, a także kontrola w zakresie uporządkowania treści
Student redaguje i przedstawia promotorowi poszczególne fragmenty pracy, wykazując się umiejętnością redagowania wstępu i kolejnych rozdziałów, sformułowania celu pracy,.
Każdy student przedstawia samodzielnie pozyskaną, dodatkową literaturę w związku z tematem swojej pracy magisterskiej
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
rozumie, że treści zawarte w pracy magisterskiej muszą być zgodne z tematem, oraz że nie mogą wykraczać poza, a także że muszą być uporządkowane (spójny tekst)
posiada umiejętność redagowania poszczególnych fragmentów pracy; stosuje się do wymogów merytoryczno-formalnych stawianych pracom magisterskim
samodzielnie wyszukuje i proponuje dodatkową literaturę na temat podjęty w pracy magisterskiej
Kryteria oceniania
4. Kryteria oceniania
- obecność na zajęciach
- aktywny udział studenta w zajęciach (dyskusja, prezentacje itp.)
- przygotowanie do zajęć (wykonanie zadań)
- umiejętność wyszukania fachowej literatury
- lektura tekstów naukowych
- współpraca z kolegami i z promotorem
Literatura
Szerokie spektrum opracowań z zakresu dydaktyki języka francuskiego jako obcego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: