Seminarium licencjackie językoznawcze 09-SLJ-6LR-11
Programem zajęć objęte są następujące zagadnienia:
1/ Redakcja kolejnych części pracy oraz przygotowanie wniosków z dokonanych badań
2/ Powtórka materiału przedmiotowego i przygotowanie do egzaminu licencjackiego
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/SL: | W cyklu 2019/SL: | W cyklu 2025/SL: | W cyklu 2022/SL: | W cyklu 2021/SL: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
1/ posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje wymagane do uzyskania tytułu zawodowego licencjata w zakresie filologii rumuńskiej oraz ma zredagowaną w całości pracę licencjacką
2/ potrafi zdać egzamin licencjacki z wynikiem pozytywnym dzięki wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytym w ramach seminarium licencjackiego (oraz innych zajęć kierunkowych)
Kryteria oceniania
-Egzamin ustny
-Raport
-Prezentacja multimedialna
-bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
-dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
-dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
-dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
-dostateczny (dst; 3,0): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale z licznymi błędami
-niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Liczne i różnorodne prace specjalistyczne z dziedziny językoznawstwa rumuńskiego, romańskiego i ogólnego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: