Sprachenlernen außerhalb des Kursraumes am Beispiel der Linguistic Landscape 09-SAKBLL-ILS-11
miejsca nauczania i uczenia się pozaszkolnego
Linguistic Landscape / pejsaż językowy - charakterystyka, dyskusja wybranych przykładów
potencjał dydaktyczny pejsażu językowego - dyskusja wybranych przykładów
opracowanie propozycji dydaktycznych dla różnych grup uczących się
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia EU
student/ka: potrafi / umie
opisać / charakteryzować podstawowe miejsca pozaszkolnego uczenia się / nauczania języków obcych
opisać / charakteryzować podstawowe cechy pejsażu językowego
wskazać / opisać potencjał dydaktycznych pejsażu językowego na wybranych przykładach
opracować propozycję dydaktyczną na bazie wybranego elementu pejsażu językowego oraz dla wybranej grupy uczących się języka niemieckiego jako obcego
Kryteria oceniania
udział w dyskusjach
praca w grupie
prezentacja grupowa na wybrany temat
udział w projekcie grupowym
Literatura
Literatura zostanie podana w trybie ciągłym na zajęciach.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: