Praktyka zawodowa 09-PZ-11
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych:
- znajomość języka angielskiego na poziomie licencjatu w zakresie filologii angielskiej (języka angielskiego) lub na poziomie pozwalającym nauczać ten język w szkole podstawowej i gimnazjum
- zaliczony I roku studiów II stopnia na specjalności: lingwistyka stosowana - ekokomunikacja.
Opis treści kształcenia:
1. Zapoznanie się studentów z organizacją zakładu pracy i zakresem obowiązków pracowników
2. Zapoznanie się studentów ze stosowaną w zakładzie pracy technologią pracy i wytwarzania
3. Zapoznanie się z działalnością rzecznika/osoby odpowiedzialnej za prowadzenie public relations lub prowadzenie kampanii reklamowej przez dany zakład pracy
4. Współudział w prowadzeniu public relations (poprzez udział w rozmowach kwalifikacyjnych lub prowadzeniu kampanii reklamowej przez zakład pracy.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:
- Promować zakład pracy na zewnątrz (media, reklama, otwarta przestrzeń publiczna)
- Wyjaśnić miejsce zakładu pracy w przestrzeni zawodowej i ekonomicznej kraju, regionu, miasta, etc.
Kryteria oceniania
Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia:
aktywne uczestnictwo w życiu zakładu pracy według treści kształcenia.
Metody oceniania stopnia osiągnięcia założonego efektu kształcenia:
prowadzenie przez studenta dzienniczka praktyki zawodowej potwierdzonego podpisami opiekuna z ramienia KEKO i z ramienia zakładu pracy.
Kryteria oceniania:
- aktywność w trakcie praktyki zawodowej
- korzystanie z konsultacji z opiekunem praktyki z ramienia KEKO UAM
- umiejętność zaprezentowania opiekunowi wiedzy i umiejętności nabytych podczas praktyki zawodowej
- oddanie opiekunowi praktyki zawodowej z ramienia KEKO UAM wypełnionej i zatwierdzonej przez zakład pracy karty praktyki zawodowej
- szczegóły dotyczące kryteriów oceniania znajdują się w materiałach dla studentów.
Literatura
Foster, J. 2008. Effective writing skills for public relations. Philadelphia: Kogan Page.
Lahiff, J. M. and J. M. Penrose. 1997. Business communication: strategies and skills. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Murdoch, A. 2000. Język public relations. Jak promować firmę. Warszawa: Poltext.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: