Praktyczna nauka języka japońskiego - analiza tekstu 09-PNJJ-AT-22
Przykładowe treści:
Krytyczna analiza tekstów języka japońskiego
Praca z tekstami ze słuchu
Dyskusja nad zagadnieniami poruszanymi w tekstach
Język japoński jako akademicki
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Student:
Posiada kompetencje językowe (czytanie, słuchanie, wiedza gramatyczna) odpowiadające poziomowi certyfikatu JLTP N2 (w przybliżeniu odpowiada to poziomowi B2 w ESOKJ)
Formułuje wypowiedzi ustne umożliwiające komunikację w języku japońskim na poziomie średniozaawansowanym, zachowując poprawność językową (gramatyczną, leksykalną, fonetyczną)
Formułuje wnioski z wykorzystaniem źródeł naukowych w języku japońskim
Tworzy krótkie prace akademickie związane z pracą licencjacką
Odznacza się krytyczną wrażliwością na cudze opinie oraz argumenty w dyskusji
Ma zdolność efektywnej pracy w grupie
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny
Egzamin ustny
Test
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
bardzo dobry (bdb; 5,0): doskonała umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, poprawne identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, efektywne rozwiązywanie problemów językowych.
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, poprawne identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, efektywne rozwiązywanie problemów językowych.
dobry (db; 4,0): dobra umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, poprawne identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, efektywne rozwiązywanie problemów językowych.
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, poprawne identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, zadowalające rozwiązywanie problemów językowych.
dostateczny (dst; 3,0): zadowalająca umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, ale z licznymi błędami, zadowalające identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, zadowalające rozwiązywanie problemów językowych.
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca umiejętność analizy tekstu w języku japońskim, niepoprawne identyfikowanie błędnych wypowiedzi i ich korekta, efektywne rozwiązywanie problemów językowych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: