Praktyczna nauka języka francuskiego. Warsztaty kreatywności językowej 09-PNJFKREAJĘZ-22
Zajęcia o charakterze warsztatowym, których głównym celem jest nauczenie kreatywności oraz tworzenia płynnej, bogatej wypowiedzi. Skupiają się one wokół różnych sekwencji tematycznych, związanych z życiem społecznym i kulturowym. Każda sekwencja obejmuje 4 lub 5 spotkań, w trakcie których proponujemy ćwiczenia na rozumienie tekstu pisanego i mówionego jak i tworzenie wypowiedzi ustnej i pisemnej. Celem tych ćwiczeń jest rozwinięcie zasobu leksykalnego związanego z danym tematem i kształtowanie umiejętności tworzenia nowych, bardziej kreatywnych wypowiedzi ustnych i pisemnych.
W cyklu 2021/SL:
Zajęcia o charakterze warsztatowym, których głównym celem jest rozwijanie zasobu leksykalnego w wybranych dziedzinach tematycznych, rozwijanie płynności i giętkości myślenia, płynności wypowiedzi ustnej, spójności i oryginalności wypowiedzi pisemnej. |
W cyklu 2022/SL:
Zajęcia o charakterze warsztatowym, których głównym celem jest rozwijanie zasobu leksykalnego w wybranych dziedzinach tematycznych, rozwijanie płynności i giętkości myślenia, płynności wypowiedzi ustnej, spójności i oryginalności wypowiedzi pisemnej. |
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Celem tych ćwiczeń jest rozwinięcie zasobu leksykalnego związanego z danym tematem i kształtowanie umiejętności tworzenia nowych, bardziej kreatywnych wypowiedzi ustnych i pisemnych, takich jak na przykład: wymyślanie gier.
Kryteria oceniania
Postępy oceniane są w oparciu o pisemne zadania domowe, niezapowiedziane sprawdziany, aktywność podczas zajęć (wypowiedzi ustne) oraz prace semestralne. Liczbę i rodzaj zadań ustala prowadzący.
Poza tym student może otrzymać punkty dodatkowe za aktywność (do 5 pkt) lub stracić punkty w przypadku nieprzygotowania do zajęć, niewłaściwej prezentacji prac domowych (do 5 pkt).
Prace domowe student przygotowuje w wersji drukowanej, według następującego wzoru:
czcionka: ARIAL, TIME NEW ROMAN
rozmiar: 12
odstęp podwójny
Nagłówek:
Tytuł pracy_Kwiatkowska_ROM II
Literatura
Références bibliographiques, creativite:
Bara S., Bonvallet A.-M., Rodier C. (2011), Ecritures créatives, PUG
Miquel Claire (2005), Vocabulaire Progressif du français – niveau avancé, Cle international
de Bono Edward (1998), Naucz się myśleć kreatywnie. Warszawa Oficyna Wydawnicza PRIMA
Nęcka Edward (2005), Trening twórczości, Gdańsk GWP
Poison-Quinton Sylvie (2011), Compétences - compréhension écrite B1+, Cle International
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: