Praktyka dydaktyczna I (w szkole podstawowej) 09-N-PD1-5L-11
Praktyka z zakresu dydaktyki języka hiszpańskiego, włoskiego i francuskiego służy wyposażeniu studenta w doświadczenia związane z pracą dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą z uczniami. Student uczy się organizowania i przeprowadzania lekcji języka obcego, zarządzania grupą, diagnozowania sytuacji i potrzeb uczniów oraz konfrontowania nabytej wiedzy dydaktycznej i psychologiczno – pedagogicznej z rzeczywistością w szkole, na danym etapie edukacyjnym.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019/SL: | W cyklu 2024/SZ: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2018/SL: |
Efekty kształcenia
Student:
1/potrafi wykorzystać w praktyce metody i techniki w nauczaniu języka obcego
2/ potrafi zaplanować i realizować proces dydaktyczny na poziomie jednostek lekcyjnych
3/ potrafi dobrać odpowiednie materiały dydaktyczne
4/wie, że refleksja nad realizowanymi zadaniami dydaktycznymi i wychowawczymi jest niezbędna w pracy nauczyciela
Kryteria oceniania
- wypełnienie dzienniczka praktyk
- analiza aktywności studenta podczas pracy dydaktycznej na podstawie załączonego dzienniczka praktyk
- opinia o praktykancie wydana przez nauczyciela
- 3 szczegółowe konspekty przeprowadzonych lekcji
- nagrana na DVD lekcja dyplomowa
- dostarczenie opiekunowi praktyk UAM dokumentacji finansowej od nauczyciela (najpóźniej do 2 października 2015, w miarę możliwości, wskazane wcześniejsze dostarczenie kompletnej dokumentacji)
Literatura
Szerokie spektrum opracowań z dziedziny.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: