Lektorat II - drugi język nowożytny: hiszpański 09-L2H-3LF-24
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Efekty kształcenia
Student:
- potrafi wyrażać własną opinię na dany temat związany z życiem osobistym, umie wyrazić aprobatę i dezaprobatę, potrafi wyrazić żal, zdumienie, znudzenie i entuzjazm oraz inne odczucia;
- umie prowadzić prostą rozmowę na tematy związane ze szkołą, pracą, zainteresowaniami, czasem wolnym, zakupami, zdrowiem i własnymi doświadczeniami;
- umie w dość szczegółowy sposób opisywać osoby, przedmioty i miejsca, a także wydarzenia z przeszłości;
- potrafi wypowiadać się ustnie i pisemnie w czasie przeszłym o własnych doświadczeniach takich jak podróże, spędzanie czasu wolnego, wydarzenia z życia własnego i innych osób oraz o wydarzeniach z bliskiej przeszłości.
Kryteria oceniania
Kolokwium pisemne
Kolokwium ustne
Literatura
Aula Internacional 1 Nueva Edición/Aula Internacional 2 Nueva Edición podręcznik. J. Corpas, E. Garcia, A. Garmendia. Wydawnictwo Difusión
Diccionario de uso del español de María Moliner.
Uso de la gramática española elemental. Ed. Edelsa.
Uso de la gramática española intermedio. Ed. Edelsa.
Gramática básica del estudiante de español. Ed. Difusión.
Gramática de uso del español. Teoría y práctica. Nivel A. Ediciones SM.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: