Język kazachski specjalistyczny 09-JKS-33
Gospodarka. Terminologia i problematyka
Ekologia
Praca i etyka
Negocjacje handlowe. Nowoczesne formy handlu
Produkt i towar, promowanie wyrobów krajowych
Człowiek i społeczeństwo
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Kod ECTS
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
rozumie język specjalistyczny
posługuje się słownictwem specjalistycznych w komunikacji językowej
potrafi tłumaczyć teksty specjalistycznych
zna formę i funkcję kazachskich tekstów specjalistycznych
Potrafi przygotować wystąpienie ustne w języku kazachskim
rozumie złożone pojęcia dotyczące kultury kazachskiej
Kryteria oceniania
- aktywność w trakcie zajęć
- przygotowanie prezentacji
- poprawność językowa
- jakość argumentów odpowiedzi
- wykonanie i zaliczenie wszystkich prac domowych
- zaliczenie wszystkich kartkówek cząstkowych
- wiedza w zakresie wszystkich tematów nabyta w wyniku zadań przewidzianych na zajęciach
- egzamin pisemny i ustny, warunkiem dopuszczenia do egzaminu jest zaliczenie przedmiotu z I roku (09-JKS-13-23) i obecność na zajęciach (dopuszcza się nieusprawiedliwioną nieobecność na dwóch zajęciach)
Literatura
КРҚ = Қазақстан Республикасының конституциясы. Конституция Республики Казахстан. 1998. Алматы: Қазақстан.
А. Алдашева , З. Ахметжанова , Қ. Қадашева , Э. Сүлейменова. 2004. Қазақ тілі:ресми қарым-қатынас, іс қағаздар тілі. Алматы: Арқас;
Хасанұлы, Бақытжан. 2011. Ісжүргізу әлемі – мемлекеттік тіл қолданысының ауқымды арнасы (Ісжүргізутану – дербес ғылым: негіздеме). Оқу құралы. Алматы: Алматы қаласы әкімдігінің «Тіл» оқу-әдістемелік орталығы.
А. К. Балабеков, А. Т. Бозбаева-Хунг, Г. Қ. Досмамбетова, Б. О. Салыхова, Ә. Ж. Хазимова. 2017. Қазақ тілі. Оқулық В2. Ортадан жоғары деңгей. Астана: Ұлттық тестілеу орталығы.
www.minfin.gov.kz; www.minjust.kz;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: