Język i kultura II - zintegrowane sprawności językowe: hiszpański 09-JK2H-3LF-24
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia EU
student/ka:
Potrafi opowiadać o własnych doświadczeniach takich jak podróże, spędzanie czasu wolnego, wydarzenia z życia własnego i innych osób oraz o wydarzeniach z bliskiej przeszłości.
Rozumie ze słuchu główne myśli zawarte w jasnej, krótkiej wypowiedzi ustnej na znane mu tematy, typowe dla domu, szkoły, pracy, spędzania czasu wolnego, zdrowia, etc.
Czyta ze zrozumieniem proste, krótkie teksty w języku hiszpańskim takie jak krótkie biografie, listy prywatne.
Potrafi napisać krótki tekst opisujący życie osobiste, własne zainteresowania, doświadczenia z przeszłości oraz krótkie listy prywatne.
Zna niektóre zwyczaje krajów hiszpańskiego obszaru językowego dotyczące typowych sposobów spędzania czasu wolnego, zwyczajów związanych z uroczystościami rodzinnymi i świętami Bożego Narodzenia, zna biografie niektórych znanych pisarzy i artystów oraz podstawowe różnice międzykulturowe w zakresie komunikacji między Polakami a osobami hiszpańskojęzycznymi
Kryteria oceniania
Metody:
Kolokwium pisemne
Projekt
Inne (jakie?) – obowiązkowe prace pisemne: 2 w semestrze
Kryteria:
5,0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
3.5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale z licznymi błędami
2.0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
Literatura
- Aula Internacional 1 Nueva Edición/Aula Internacional 2 Nueva Edición podręcznik. J. Corpas, E. Garcia, A. Garmendia. Wydawnictwo Difusión
- Grupo CRIT, Culturas cara a cara: Relatos y actividades para la comunicación intercultural, Madrid: Edinumen, 2006
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: