Język angielski 09-JANGZ-KZZI-34
Słownictwo z następujących tematów:
globalizacja, reklama, marketing, marka, rozmowa kwalifikacyjna, formy własności w biznesie, struktura firm, kultura korporacyjna, przywództwo, innowacyjność, wynagrodzenia, kontakty międzykulturowe, jakość,
Zagadnienia gramatyczne: pogłębianie wybranych zagadnień, odpowiednio do potrzeb grupy
Lektura: teksty dotyczące handlu, innowacyjności, zarządzania marką, strategii reklamowych, konkurencji, zysków kapitałowych, etyki w biznesie, restrukturyzacji firm, ekspansji firm, homogenizacji gustów.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Posiada umiejętność czytania literatury angielskojęzycznej w oryginale, tekstów popularno-naukowych i specjalistycznych.
Nie ma żadnych trudności w rozumieniu wypowiedzi mówionej, w rozmowie bezpośredniej i za pośrednictwem mediów.
Potrafi wyrażać swoje myśli płynnie, spontanicznie i precyzyjnie, subtelnie stosując odcienie znaczeń, potrafi dowolnie przeformułować wypowiedź, potrafi swobodnie i poprawnie stosować wyrażenia idiomatyczne i kolokwializmy.
Potrafi redagować w sposób urozmaicony pod względem leksykalnym i gramatycznym kompleksowe teksty.
Posiada nawyk regularnego informowania się o bieżących wydarzeniach politycznych, gospodarczych i kulturalnych, tym samym ma rozszerzoną wiedzę o krajach angielskiego obszaru językowego.
Kryteria oceniania
Zaliczenie wszystkich testów cząstkowych, ustnych prezentacji, możliwe 2 nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze, końcowa ocena na podstawie wyniku egz. końcowego
Literatura
Cotton D., Robbins S. 1993. Business Class. London: Nelson.
Cotton D., Falvey D., Kent. S. 2010. Market Leader. Harlow: Longman.
Trappe T., Tullis G. 2006. Intelligent Business. Harrow: Longman.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: