Język angielski 09-J-Ang-ILS-z-24
Opis treści kształcenia
Styl życia
Reklama
Osobowość
Media
Przestępczość
Cele kształcenia
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:
Rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w standardowych wypowiedziach dotyczących pracy, szkoły, czasu wolnego i innych tematów poruszanych podczas zajęć.
Prowadzi dialog w prostych sytuacjach komunikacyjnych w sytuacjach takich jak w podróży, w sklepie itp., w których używa się danego języka
Formułuje proste, spójne wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są mu znane bądź go interesują.
Opisuje doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia z uzasadnieniem
Wyjaśnia swoje opinie.
Czytać krótkie teksty, w których wyszukuje konkretne informacje dotyczące życia codziennego.
Pisze proste teksty na znane lub związane z zainteresowaniami tematy.
Kryteria oceniania
Forma zaliczenia przedmiotu: egzamin pisemny i ustny. Kryteria oceniania:
OCENA Stopień poprawności wykonania testu
w procentach
niedostateczny 2 0 – 60 % punktów: niezadowalające posługiwanie się językiem, niezadowalające umiejętności i kompetencje, komunikacja bardzo utrudniona, czasami wręcz niemożliwa
dostateczny 3,0 61 – 72 % punktów: zadowalające posługiwanie się językiem, zadowalające umiejętności i kompetencje, ale zawierające błędy czasami utrudniające komunikację
dostateczny + 3,5 73 – 80 % punktów: zadowalające posługiwanie się językiem, zadowalające umiejętności i kompetencje, ale zawierające błędy nieutrudniające komunikacji
dobry 4,0 81 – 90 % punktów: dobre posługiwanie się językiem, dobre umiejętności i kompetencje
dobry + 4,5 91 – 95 % punktów: bardzo dobre posługiwanie się językiem, bardzo dobre umiejętności i kompetencje
bardzo dobry 5 96 – 100 % punktów: znakomite posługiwanie się językiem, znakomite umiejętności i kompetencje
Literatura
Roberts, R., Clare, A., Wilson, J.J. (2011) New Total English. Harlow: Pearson Longman.
Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. (2008) Language Leader. Harlow: Pearson Longman.
Siuda, J., (1992) Gramatyka angielska do testów i egzaminów, Katowice: Angloman
Soars, J, Soars, L., (1993) Headway. Oxford: Oxford University Press.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: