Dydaktyka języka hiszpańskiego (specjalizacja nauczycielska) 09-DYDHISP-22
Wykłady wprowadzają w kwestie celów formułowanych w dydaktyce języków obcych, metodologii badawczej, rozwoju metod i planowania oraz organizowania działań nauczyciela. Podejmują także zagadnienia związane z rozwojem kompetencji komunikacyjnej oraz językowej Koncentrują się ponadto na poznawczych uwarunkowaniach uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem uczenia się języków obcych oraz różnic indywidualnych.
Literatura
Komorowska, H. 2002. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna.
Wilczyńska, W. 1993. Introduction a la didactique du français langue étrangere. Koszalin : Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Koszalinie.
Wilczyńska, W. 1999. Uczyć się czy być nauczanym? O autonomii w przyswajaniu języka obcego. Warszawa: PWN
Maruszewski, T. 2001. Psychologia poznawcza. Gdańsk GWP.
Zawadzka, E. 2004. Nauczyciele języków obcych w dobie przemian. Kraków: Impuls
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: