Język i kultura biznesu w świecie arabskim 09-BIZNEARAB-11
Prezentacja i omówienie arabskiej terminologii specjalistycznej z zakresu biznesu.
Prezentacja i omówienie kwestii społeczno-politycznych i obyczajowych wpływających na prowadzenie interesów w krajach arabskich.
Prezentacja i analiza różnych form stylistycznych takich korespondencja urzędowa, negocjacje handlowe, spotkania biznesowe, przetargi, zaproszenia, umowy handlowe.
Praktyczne ćwiczenia z zakresu komunikacji biznesowej przy wykorzystaniu indywidualnej pracy studenta.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Liczba godzin przedmiotu
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
- obecność i aktywność na zajęciach
- zaliczenie pisemne
Literatura
Rammuny, Raji. 2000. Business Arabic (intermediate level): language, culture, & communication. Michigan: University of Michigan Press.
Spooner, Michael. 1975. Commercial Correspondence in English and Arabic. Beirut: Librairie Al-Hadiceh.
http://rayetalhadaba.alrayahnews.com
بيئة الأعمال والإدارة المعاصرة، الأستاذ الدكتور عمر وصفي عقيلي 2016
معجم مصطلحات العلوم الإدارية، الأستاذ الدكتور طارق شريف يونس 2005
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: