Język angielski 09-ANGFRAN-ZU-ROM-14
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna – aranżowane sytuacje komunikacyjne.
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna – ćwiczenia konwersacyjne, zadania pisemne.
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna (aranżowane sytuacje komunikacyjne; ćwiczenia gramatyczne pisemne z naciskiem na stosowanie odpowiednich czasów i czasowników modalnych).
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna (aranżowane sytuacje komunikacyjne; ćwiczenia gramatyczne pisemne z naciskiem na stosowanie odpowiednich czasów i czasowników modalnych).
Metoda podająca (przedstawienie słownictwa i zasad „job interview”, prezentacja przykładowych rozmów o pracę (materiał audio/video).
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna (symulowane sytuacje komunikacyjne).
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna – aranżowane ćwiczenia konwersacyjne, ćwiczenia powtórzeniowe z mat. audio.
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna (burza mózgów – bank pomysłów; zadaniowe tworzenie tekstów pisanych).
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna – zadaniowe tworzenie tekstów, korekta błędów.
Metoda ćwiczeniowo-praktyczna – ćwiczenia konwersacyjne, zadania na zrozumienie tekstu oraz rozumienie ze słuchu w trakcie zajęć.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2020/SL: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
- inicjuje i prowadzi rozmowę z obcą osobą na tematy ogólne, np. podróże, praca, komunikacja;
- opisuje zdarzenia (np. relacja z podróży) i zdobyte przez siebie doświadczenia w rozmowie i w formie pisemnej;
- stosuje poprawne konstrukcje gramatyczne opisując wydarzenia z teraźniejszości i przeszłości oraz plany na przyszłość;
- używa poznanych czasowników modalnych, by opisywać obowiązki i umiejętności, udzielać rad, pozwolenia i zakazu;
- potrafi przygotować się i przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną o pracę;
- opowiada o sytuacjach hipotetycznych (np. przedstawianie potencjalnego ryzyka) stosując różne rodzaje zdań warunkowych;
- pisze CV, zgłoszenie na konkurs, streszczenie, raport formalny;
- rozróżnia i odpowiednio dobiera styl formalny i nieformalny w krótkich tekstach;
- potrafi słuchać i czytać ze zrozumieniem teksty na poziomie średniozaawansowanym wyższym, prosić o wyjaśnienia, relacjonować efekty słuchania/lektury innym osobom.
Kryteria oceniania
Terminy spotkań
2016/2017 semestr zimowy
1. 3.12. 2016 g. 11:30 - 13:45
2. 7.01.2017 g. 14:15 - 16:30
3. 14.01.2017 g. 14:15 - 16:30
4. 21.01.2017 g. 11:30 - 13:45
5. 25.02.2017 g. 9:00 - 11:15
Literatura
1) Crace A., “New Total English Upper Intermediate”, Pearson Longman, 2011. (podręcznik i zeszyt ćwiczeń)
2) Vocabulary Trainer (www.newtotalenglish.vocabtrainer.net)
3) Murphy, R. „English Grammar in Use”, Cambridge: Cambridge University Press.
4) Dowolny słownik polsko angielski i angielsko polski (drukowany lub elektroniczny, bez wskazania tytułu)
5) Teksty, materiały audio i wideo dotyczące bieżących wydarzeń lub treściowo powiązane z tematem zajęć (media anglojęzyczne)
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: