Praktyczna nauka języka indonezyjskiego 09-2PRNJ-INDO-14
Opis treści kształcenia:
Słownictwo z następujących tematów:
Wiedza o krajach angielskiego obszaru językowego; dotyczące aktualnej problematyki społecznej i politycznej w kraju, w krajach angielskiego obszaru językowego oraz krajach azjatyckich (na przykład, polityka ludnościowa, konflikty na tle etnicznym, genderowym, klasowym czy religijnym)
Zagadnienia gramatyczne: powtórka wybranych zagadnień, odpowiednio do potrzeb grupy
Lektura: powieść w języku specjalności o objętości powyżej 200 stron
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
Posiada umiejętność czytania literatury angielskojęzycznej w oryginale, tekstów popularno-naukowych i specjalistycznych
Nie ma żadnych trudności w rozumieniu wypowiedzi mówionej, w rozmowie bezpośredniej i za pośrednictwem mediów
Potrafi wyrażać swoje myśli płynnie, spontanicznie i precyzyjnie, subtelnie stosując odcienie znaczeń, potrafi dowolnie przeformułować wypowiedź, potrafi swobodnie i poprawnie stosować wyrażenia idiomatyczne i kolokwializmy
Potrafi redagować w sposób urozmaicony pod względem leksykalnym i gramatycznym kompleksowe teksty
Posiada nawyk regularnego informowania się o bieżących wydarzeniach politycznych, gospodarczych i kulturalnych, tym samym ma rozszerzoną wiedzę o krajach angielskiego obszaru językowego
Kryteria oceniania
Zaliczenie wszystkich testów cząstkowych, zaliczenie lektury obowiązkowej, ustnych prezentacji, wypracowań, możliwe 2 nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze, końcowa ocena na podstawie wyniku egz. końcowego.
Literatura
Podstawowa:
Yock Fang L., Indonesian Reading book two, Times Editorials, 2007
Dodatkowa:
Artykuły proasowe adaptowane przez wykładowcę.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: