Wprowadzenie do modułu : Badania rynkowe-marketing-zachowania konsumenckie 08-SODL-WBR
1.Poznanie oczekiwań i wyobrażeń dotyczących kształcenia w module.
2.Przedstawienie podstawowego słownika pojęć związanych z modułem.
3.Zapoznanie i podstawowa analiza przykładów raportów badawczych.
4.Przedstawienie 3-letniego programu modułu i przedmiotów go tworzących.
5.Wskazanie praktycznych zastosowań przekazywanej wiedzy.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
1.posiada wiedzę na temat podstawowych pojęć i zagadnień związanych z badaniami rynkowymi, marketingiem i zachowaniami konsumenckimi
2.posiada wiedzę na temat możliwości praktycznego zastosowania informacji i umiejętności zdobytych podczas kształcenia w module "Badania rynkowe - marketing - zachowania konsumenckie"
3.na poziomie podstawowym analizuje i ocenia projekty badawcze i kampanie marketingowe
Kryteria oceniania
Przygotowanie krótkiego omówienia wybranego raportu z obszaru badań rynkowych/marketingu/zachowań konsumenckich.
Literatura
Wybrana literatura przeglądowa
Anuszewska Izabela, „Badania rynkowe po polsku”, Warszawa 2011
Kotler Philip, „Marketing”, Poznań 2005
Makarenko Vadim „Tajne służby kapitalizmu”, Kraków 2008
Pfaff Dietmar, „Badania rynku”, Warszawa 2010
Rosa Grażyna, Smalec Agnieszka, Ostrowska Izabela (red.). „Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty”, Szczecin 2011, t.1-3.
oraz strony www firm i instytucji badawczych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: