Web design 08-KUDU-WED
1. Wprowadzenie do języka Internetu
2. Podstawowe gatunki internetowe i ich specyfika I
3. Podstawowe gatunki internetowe i ich specyfika II
4. Warsztaty blogowe
5. Warsztaty z wykorzystania języka wizualnego w Internecie
6. Konstruowanie przekazów viralowych
7. Media społecznościowe jako narzędzia promocji I
8. Media społecznościowe jako narzędzia promocji II
9. Specyfika podcastów internetowych
10. Korzystając z YouTube’a I
11. Korzystając z YouTube’a II
12. Prezentacja projektów
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:
1. Rozpoznaje najważniejsze przykłady form komunikacyjnych w Internecie
2. Rozumie technologiczną i kulturową specyfikę wybranych kanałów medialnych
3. Potrafi skonstruować proste przykłady przekazów internetowych
Kryteria oceniania
Prezentacja projektów
5.0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
3.5 – zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale z licznymi błędami
2.0 – niezadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Kamińska, Magdalena, “Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu”, Galeria Miejska Arsenał 2012;
Wiedemann, Julius, „Web design: Interactive and games”, Taschen 2008;
http://medialabgdansk.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: