Podstawy marketingu 08-KUDL-POM
j.w.
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Kod ECTS
Liczba godzin przedmiotu
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W efekcie kształcenia student:
- zna podstawy funkcjonowania biznesu, zarządzania podmiotami gospodarczymi, instytucjami kultury i innymi organizacjami oraz rozumie rolę refleksji filozoficznej w kształtowaniu kulturowego otoczenia biznesu
- potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje z zakresu etycznych i kulturowych aspektów działalności gospodarczej
- gotów jest do poważnej refleksji na tematy etyczne związane z własną pracą, odpowiedzialnością przed współpracownikami i innymi członkami społeczeństwa
- gotów jest do prawidłowej identyfikacji i rozstrzygania podstawowych dylematów etycznych i filozoficznych związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem oraz innymi organizacjami
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania
- ocena z pisemnego sprawdzianu końcowego
5.0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
3.5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale z licznymi błędami
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
- Ph. Kotler, K.-L. Keller, Marketing
- D. Begg, Mikroekonomia
Ph. Kotler, Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki
- D. Holt, Cultural strategy
- D. Holt, How brands become icons
- P.M. Minus, Etyka w biznesie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: