Psychologiczne determinanty komunikacji kulturowej 08-KUDL-PKK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Rozumie przedmiot i metody badawcze charakterystyczne dla psychologii.
Wyjaśnia specyfikę czynników psychologicznych na tle społeczno-kulturowych uwarunkowań komunikacji kulturowej.
Przywołuje wiedzę dotyczącą procesów psychologicznych determinujących sądy społeczno-kulturowe.
Rozumie dynamikę relacji wewnątrz i między strukturami społecznymi (w zakresie procesów i zjawisk psychologicznych).
Objaśnia osobowościowe i sytuacyjne uwarunkowania ludzkich zachowań.
Dokonuje interpretacji określonych zjawisk społeczno-kulturowych z perspektywy teorii psychologicznych. Poddaje dyskusji teorie psychologiczne oraz warunki, przebieg i rezultaty stosowanych technik badawczych . Uzasadnia własne stanowisko.
Formułuje i wyjaśnia cel planowanego eksperymentu, stawia hipotezy dotyczące rezultatów, częściowo monitoruje przebieg eksperymentu.
Kryteria oceniania
Metody oceniania: przygotowanie i aktywny udział w zajęciach (znajomość tekstów, wykorzystanie treści teoretycznych w dyskusji, przeprowadzenie eksperymentu) oraz , sprawdzian pisemny na koniec zajęć.
Kryteria oceniania
5 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
3.5 – zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne, ale z licznymi błędami
2.0 – niezadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: