Kreowanie wizerunku 08-KUDL-KRW
j.w.
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Kod ECTS
Liczba godzin przedmiotu
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W efekcie student:
- zna terminologię, teorie i metodologię z zakresu medioznawstwa oraz rolę komunikacji medialnej we współczesnej kulturze
- zna podstawową terminologię i określa najważniejsze pojęcia związane z problematyką wizerunkową organizacji i osób publicznych
- posiada umiejętność posługiwania się podstawowymi ujęciami teoretycznymi z zakresu kreowania wizerunku
- posiada umiejętność rozpoznawania podstawowych problemów badawczych oraz doboru odpowiednich narzędzi i metod ich interpretowania
- poprawnie formułuje wypowiedzi (o charakterze ustnym i pisemnym) dotyczące problematyki kreowania wizerunku
- jest świadomy roli kulturoznawczych kompetencji w życiu społecznym oraz możliwości ich zastosowania w sferze komunikacji społecznej
Kryteria oceniania
- przygotowanie i realizacja prezentacji na zaliczenie
Kryteria oceniania:
5.0 – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
3.5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne, ale z licznymi błędami
2.0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
- Andrzejewski P., Kot W., Media Relations. Budowanie wizerunku firmy, Poltext, Warszawa 2002
- Białopiotrowicz G., Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce, Poltext, Warszawa 2009
- Budzyński W., Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 2003
- Cialdini R.B., Wywieranie wpływu na ludzi, GEP, Gdańsk 2002
- Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, PWN, Warszawa 2002
- Leary M. Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji, GWP, Gdańsk 1999
- Murdoch A., Komunikowanie w kryzysie. Jak ratować wizerunek firmy, Poltext, Warszawa 2003
- Pease A. i B., Mowa ciała, Rebis, Poznań 2014
- Trzeciak S., Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci? Helion, Gliwice 2015
- Wieseneder S., Cerny T., Skuteczne zarządzanie reputacją i spójny image, Best Press, Warszawa 2008
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: