Projektowanie wizerunku i komunikacji 08-KSDL-PKI
Student zna i rozumie pojęcie komunikacji marketingowej
Student zna i rozumie modele oddziaływania reklamowego
Student zna i rozumie pojęcie komunikacji wizerunkowej
Student zna i rozumie narzędzia budowy wizerunku
Student zna i rozumie strategie komunikacyjne
Student zna i rozumie modele komunikowania interpersonalnego
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
egzamin ustny, projekt
Praktyki zawodowe
-
Literatura
1. Altkorn Jerzy, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków 2002
2. Budziński Wojciech, Public relations, strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
3. Center Ewa, Public Relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2013
4. Davis Anthony, Public Relations, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
5. Wojcik Krystyna, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2009
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: