Programowanie obiektowe 06-DPOBLI0
Po zakończeniu kursu student powinien posiadać umiejętność tworzenia programów zgodnie z zasadami właściwymi dla paradygmatu obiektowego, w tym tworzenia systemu (hierarchii) klas i obiektów odpowiadającego modelowanemu fragmentowi rzeczywistości.
Ponadto powinien umieć korzystać ze środowisk do wytwarzania oprogramowania dla języków Java i C++.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/SL: | W cyklu 2019/SL: | W cyklu 2022/SL: | W cyklu 2018/SL: | W cyklu 2020/SL: |
Literatura
Bruce Eckel, Thinking in Java, Helion, najnowsze wydanie
Jerzy Grębosz, Symfonia C++, Oficyna Kallimach, dowolne wydanie
Jerzy Grębosz, Pasja C++, Oficyna Kallimach, dowolne wydanie
David Flanagan, Yukihiro Matsumoto, Ruby. Programowanie, Helion, 2008
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: