Seminarium magisterskie 05-SEM-23-EtnU
1. Formy i metody prezentacji raportu z badań terenowych
2. Przygotowanie wg wytycznych raportów z badań terenowych i prezentacja
3. Dobór i zastosowanie źródeł zastanych i wywołanych
4. Krytyczna analiza wybranych źródeł
5. Przygotowanie 2 rozdziałów pracy magisterskiej
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Kod ECTS
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
1. Zna podstawową terminologię i ją stosuje
2. Charakteryzuje źródła i potrafi z nich korzystać
3. Wymienia i charakteryzuje metody badawcze stosowane w badaniach jakościowych
4. Opisuje i interpretuje zjawiska będące przedmiotem zainteresowania
5. Jest świadomy swojej wiedzy w wybranym obszarze tematycznym
Kryteria oceniania
Raport
Prezentacja multimedialna
2 rozdziały pracy magisterskiej
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Creswell J. W. (2009), Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Gołębniak B. D. (red.), Uczenie metoda projektów. Warszawa: WSiP.
Proctor T. (2003), Twórcze rozwiązywanie problemów. Podręcznik dla menedżerów. Gdańsk: GWP.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: