Prowadzony w
cyklach:
2022/SZ, 2023/SZ
Punkty ECTS:
4
Język:
język polski
Organizowany przez:
Wydział Fizyki i Astronomii
Analityka i optymalizacja serwisów handlu elektronicznego ecommerce 04-T-AOSE-60-3Z
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Kierunek studiów
Celem kursu jest wyposażenie studentów w solidną wiedzę i umiejętności w następujących obszarach:
* Wywiad internetowy: zaawansowane techniki wyszukiwania informacji i eksploracji danych
* Podstawy widoczności online
* Analityka cyfrowa: planowanie i analiza pomiarów
* Efektywna komunikacja i analiza danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), a także wdrażanie kompleksowych i skalowalnych rozwiązań umożliwiających podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, takich jak te oferowane przez Google Cloud Platform.
Treść kursu została zaprojektowana w kontekście szybko rozwijających się technologii AI i XR.
Ponadto kurs przygotowuje również studentów do egzaminów certyfikacyjnych min. Google Analytics.
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: