Seminarium magisterskie 03-SEM-12PDMJ
Opis treści kształcenia:
- określenie merytorycznej i metodologicznej specyfiki seminarium oraz zasad pisania prac magisterskich,
- prezentacja tematów prac magisterskich i dyskusja na ich temat,
- dokonanie przez studentów wyboru tematu pracy magisterskiej,
- przedyskutowanie kluczowych problemów i kontekstów związanych z tematyką prac,
- prezentacja konspektów/rozdziałów prac lub opisów projektów badawczych połączona z dyskusją na ich temat.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student potrafi:
- wykazać się szeroką i ukontekstowioną wiedzą niezbędną do samodzielnej realizacji projektu badawczego (napisania pracy magisterskiej),
- aktywnie uczestniczyć w dyskusji związanej z tematyką seminarium, formułując własne poglądy i odnosząc się do opinii wyrażanych przez innych członków grupy,
- stosować zasady prawa autorskiego,
- wyszukiwać i przetwarzać specjalistyczne informacje niezbędne do samodzielnej realizacji projektu badawczego (napisania pracy magisterskiej),
- wykazać się znajomością formalnych zasad redagowania pracy magisterskiej (sporządzanie bibliografii, przypisów, spisu treści),
- opracować konspekt /rozdział pracy magisterskiej lub sporządzić opis projektu badawczego.
Kryteria oceniania
Metody oceny
- ocena aktywności w trakcie zajęć,
- ocena konspektu pracy magisterskiej.
Kryteria oceny
Ocenie podlegają następujące elementy:
- aktywność studentów w trakcie zajęć grupowych,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów badawczych,
- merytoryczne i metodologiczne walory oraz poprawność formalno-językowa konspektu lub rozdziału pracy magisterskiej.
Literatura
Według rekomendacji promotorów prac magisterskich, w zależności od tematyki seminarium.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: