Seminarium dyplomowe 03-SD-31JPODL
Treści programowe dla przedmiotu:
- formułowanie problemów badawczych i redagowanie potencjalnych tematów prac dyplomowych,
- kompozycja pracy dyplomowej,
- doskonalenie kompetencji dotyczących kwerend bibliotecznych, archiwalnych, internetowych. Różne sposoby poszukiwania informacji i gromadzenia literatury przedmiotu,
- zasady maszynopisu znormalizowanego, zasady wprowadzania cytatów, normy dotyczące przypisów.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu (modułu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka:
- potrafi sformułować problem badawczy oraz zredagować powiązany z nim temat pracy,
- wie jakie elementy powinna zawierać się praca dyplomowa,
- potrafi szukać materiałów potrzebnych do przygotowania pracy dyplomowej z poszanowaniem praw autorskich,
- potrafi przygotować oprawę edytorską i graficzną pracy dyplomowej.
Kryteria oceniania
Skala ocen:
bardzo dobry (bdb; 5,0): student/studentka bardzo dobrze opanował/opanowała formułowanie problemów badawczych, redagowanie tematu pracy dyplomowej, zna bardzo dobrze zasady kompozycji pracy dyplomowej i potrafi je dostosować do tematu; potrafi sprawnie poszukiwać materiałów potrzebnych do napisania pracy; zna bardzo dobrze zasady rządzące układem graficznym pracy.
dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z drobnymi usterkami.
dobry (db; 4,0): student/studentka dobrze opanował/opanowała formułowanie problemów badawczych, redagowanie tematu pracy dyplomowej, zna dobrze zasady kompozycji pracy dyplomowej i potrafi je dostosować do tematu; potrafi dość sprawnie poszukiwać materiałów potrzebnych do napisania pracy; zna bardzo dobrze zasady rządzące układem graficznym pracy.
dostateczny plus (+dst; 3,5): student/studentka opanował/opanowała formułowanie problemów badawczych, redagowanie tematu pracy dyplomowej, zna zasady kompozycji pracy dyplomowej i potrafi je dostosować. do tematu; potrafi poszukiwać materiałów potrzebnych do napisania pracy; zna zasady rządzące układem graficznym pracy.
dostateczny (dst; 3,0): student/studentka opanował/opanowała formułowanie problemów badawczych, redagowanie tematu pracy dyplomowej, zna zasady kompozycji pracy dyplomowej i potrafi je dostosować do tematu; potrafi poszukiwać materiałów potrzebnych do napisania pracy; zna zasady rządzące układem graficznym pracy, w obrębie pożądanych umiejętności nie wykazuje jednak biegłości.
niedostateczny (ndst; 2,0): student/studentka nie osiągnął/osiągnęła efektów uczenia się, nie potrafi sformułować problemu badawczego ani szukać materiałów potrzebnych do napisania pracy.
Literatura
Podstawowe opracowania o charakterze słownikowym i encyklopedycznym wg ustaleń wykładowcy.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: