Wprowadzenie do pedagogiki teatru 03-F-WPT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Liczba godzin przedmiotu
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu student:
- rozpoznaje i charakteryzuje najważniejsze tendencje współczesnej edukacji teatralnej (społeczny ruch teatralny, drama, psychodrama, pedagogika teatru, teatr szkolny
- umiejscawia pedagogikę teatru we współczesnej edukacji teatralnej,
- wymienia i charakteryzuje cechy działań pedagogiczno-teatralnych,
- opisuje na wybranych przykładach projekty z zakresu pedagogiki teatru,
- wymienia i charakteryzuje metody i techniki pracy z widzem teatralnym,
- tworzy scenariusz warsztatów z wykorzystaniem metod i technik pedagogiki teatru,
- przeprowadza warsztat pedagogiczno-teatralny na podstawie przygotowanego scenariusza zajęć,
- wskazuje na konteksty działań edukacyjno-teatralnych (społeczny, polityczny, kulturowy i inne).
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu:
- obecność na warsztatach (dozwolone dwie nieobecności w semestrze – każda kolejna nieobecność powinna być zaliczona podczas konsultacji),
- aktywność na zajęciach,
- przygotowywanie scenariusza warsztatów pedagogiczno-teatralnych lub przeprowadzenie warsztatu w oparciu o scenariusz na zajęciach (możliwość zaliczenia w grupach).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: