Prowadzony w
cyklach:
2023/SZ, 2024/SZ
Punkty ECTS:
brak danych
Język:
język polski
Organizowany przez:
Instytut Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych
Cyberpsychologia 03-F-CYB
Fakultet ten rozwija umiejętność rozumowania o zróżnicowanych modalnościach technologicznych z perspektywy psychologicznej oraz ich zastosowania w branży gamingowej. Kurs poszerza wiedzę o najnowsze obszary rozwoju technologii, które niedawno pojawiły się na rynku, jednocześnie kształcąc krytyczne podejście do badań naukowych. Idealny dla osób chcących zgłębić innowacyjne technologie i ich psychologiczne aspekty w kontekście gier.
Sylabus zajęć
https://sylabus.amu.edu.pl/pl/document/b84d524d-201e-4e84-86c0-12c59610c605.pdf
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: