Buffo: dawne konwencje filmowe 03-BDK-31FKMDL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/SZ:
Treści programowe dla przedmiotu (lata 2019/2020-2021/2022): |
Kierunek studiów
Liczba godzin przedmiotu
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2025/SL: | W cyklu 2024/SZ: | W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2021/SL: |
Cele kształcenia przedmiotu cyklu
Uwagi
W cyklu 2021/SZ:
Lata 2019/2020-2021/2022: Metody pracy: Dyskusja, praca z tekstem, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące, praca w grupach. Efekty uczenia się: Skala ocen: bardzo dobry (bdb; 5,0): atrakcyjne powiązanie tematyki konwencji filmowych z projektem wydarzenia dla społeczności lokalnej; przygotowanie bardzo starannej prezentacji zadania, uwzględniającej wszystkie etapy pracy projektowej. dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, z niewielkimi niedociągnięciami. dobry (db; 4,0): trafne wykorzystanie tematyki konwencji filmowych w projekcie wydarzenia dla społeczności lokalnej; przygotowanie wystarczającej prezentacji projektu z uwzględnieniem ważniejszych etapów pracy projektowej. dostateczny plus (+dst; 3,5): wykorzystanie tematyki konwencji filmowych w projekcie wydarzenia dla społeczności lokalnej; liczne niedociągnięcia w prezentacji projektu, świadczące o pominięciu niektórych etapów pracy projektowej. dostateczny (dst; 3,0): nikłe powiązanie tematyki konwencji filmowych z projektem wydarzenia dla społeczności lokalnej; istotne braki i błędy w prezentacji projektu. niedostateczny (ndst; 2,0): brak udziału w przygotowywaniu projektu i prezentacji, brak nabycia nowych umiejętności – zarówno dotyczących konwencji filmowych, jak i pracy projektowej. Kryteria oceniania: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: