Metody kształcenia chemicznego 02-MKCHL
• Kształcenie umiejętności prowadzenia lekcji przyrody z zastosowaniem różnych metod nauczania
• Kształcenie umiejętności tworzenia autorskich programów nauczania
• Rozwijanie umiejętności śledzenia nowości wydawniczych z zakresu dydaktyki przyrody
Po zakończeniu przedmiotu student winien wykazywać się umiejętnością poprawnego stosowania na lekcjach chemii różnych metod nauczania, umiejętnością zaprojektowania pomocy dydaktycznych do każdej z metod. Winien umieć włączać każdą z metod (w tym metody z zastosowaniem technologii informacyjnej) w strukturę lekcji chemii zgodnie z zasadami dydaktyki.
Literatura
Burewicz A., Gulińska H. (red), Dydaktyka chemii, Wyd. Naukowe UAM, Poznań 2002
Soczewka J., Metody kształcenia chemicznego, WSiP, Warszawa 1998
Gulińska H., Środki dydaktyczne wspomagające nauczanie przyrody, Wyd. Sowa, Poznań 2007
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: